OPŁATY

450 zł

Opłata rejestracyjna

  • Udział stacjonarny
  • Materiały konferencyjne
  • Przerwy kawowe
  • Lunch
  • Zaświadczenie udziału z pkt. edukacyjnymi

    Pamiętaj, aby adres e-mail podany podczas płatności był zgodny z podanym w formularzu rejestracyjnym


    W tytule przelewu prosimy podać: Nowości w Cukrzycy 2025, mail użyty w formularzu zgłoszeniowym

    BNP Paribas 02 1750 0012 0000 0000 2734 1748

    Płatności możesz dokonać również przelewem na podany numer konta

    w terminie 7 dni od wysłania zgłoszenia.

    Opłata rejestracyjna

    w dniu konferencji

    850 zł

    • Udział stacjonarny
    • Materiały konferencyjne
    • Przerwy kawowe
    • Lunch
    • Zaświadczenie udziału z pkt. edukacyjnymi

    Płatności w dniu konferencji możliwa tylko poprzez system PayU

    oraz stacjonarnie przy rejestracji w hotelu.

    REGULAMIN

    Gdzie:

    Warsaw Presidential

    Hotel

    Aleje Jerozolimskie 65/79


    11.01.2025 r.

    Kiedy:

    08:00

    Start:

    Regulamin

    1. Konferencja skierowana jest do osób uprawnionych do wystawiania recept

    lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi — podstawa prawna: Ustawa z dnia 6 września 2001 r.

    Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2211. , z późn. zm.).

    2. Warunkami udziału są:

    - dokonanie rejestracji

    - dokonanie płatności

    3. Rejestracji można dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.nowosciwcukrzycy.pl

    4. Po wypełnieniu formularza należy wnieść opłatę. Poniżej przedstawione są dostępne metody płatności.

    - PayU przez przycisk na tej stronie (wyżej), prosimy o użycie tego samego adresu email, co w formularzu.

    - Przelew bankowy na numer 02 1750 0012 0000 0000 2734 1748

    (BNP Paribas). W tytule przelewu prosimy umieścić "Nowości w Cukrzycy 2025" oraz adres email, użyty w w formularzu zgłoszeniowym.

    5. Nieuregulowanie płatności w ciągu 7 dni od przesłania zgłoszenia jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w konferencji.

    6. Uczestnik ma prawo zrezygnować z udziału w konferencji w terminie

    do 30 dni przed rozpoczęciem wydarzenia. Rezygnacja z udziału w terminie krótszym niż 30 dni, spowoduje obciążenie kosztami uczestnictwa, niezależnie od przyczyn.

    7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, reklamacji oraz zwrotów prosimy o kontakt biuro@iamp.com.pl

    KONTAKT

    IAMP Interdyscyplinarna Akademia Medycyny Praktycznej

    Organizator wykonawczy,

    biuro organizacyjne:

    Strona IAMP