Twoja rejestracja przebiegła pomyślnie. Pamiętaj o dokonaniu opłaty
Skorzystaj z przcisków PayU i zapłać online lub
kartą /gotówką w recepcji konferencji Nowości w Cukrzycy
Regulamin
1. Konferencja skierowana jest do osób uprawnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi — podstawa prawna:
Ustawa z dnia 6 września 2001 r.
Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2211. , z późn. zm.).
2. Warunkami udziału są:
- dokonanie rejestracji
- podanie NPWZ i/lub nazwy firmy
3. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, reklamacji oraz zwrotów prosimy o kontakt: biuro@iamp.com.pl
1. Konferencja skierowana jest zarówno do lekarzy różnych specjalności (POZ, diabetolodzy, kardiolodzy, endokrynolodzy, psychiatrzy, itp.) jak i do pozostałych członków zespołów terapeutycznych (dietetycy, psycholodzy, fizjoterapeuci, itp.).
2. Warunkiem udziału są:
- dokonanie rejestracji poprzez formularz zgłoszeniowy, na tej stronie, powyżej
- dokonanie płatności
3. Po wypełnieniu formularza należy wnieść opłatę zgodnie z wybraną opcją.
Poniżej przedstawione są dostępne metody płatności.
- PayU, prosimy o użycie tego samego adresu email, co w formularzu zgłoszeniowym.
- Gotówką lub kartą w recepcji konferencji Nowości w Cukrzycy w dniu 11 stycznia 2024 r.
Nieuregulowanie płatności w dniu 11 stycznia 2025 r. jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w konferencji.
4. Udział ONLINE obejmuje tylko i wyłącznie dostęp do transmisji na żywo z konferencji, bez dostępu do nagranych wykładów po jej zakończeniu.
5. Aby otrzymać fakturę, prosimy o wysłanie maila na adres biuro@iamp.com.pl, w tytule wpisać
"WIOSENNA TALIA 2025 - Faktura", a w treści wiadomości zawrzeć nr NIP i adres email użyty przy płatności.
6. Uczestnik ma prawo zrezygnować z udziału w konferencji w terminie do 30 dni przed rozpoczęciem wydarzenia. Rezygnacja z udziału w terminie krótszym niż 30 dni, spowoduje obciążenie kosztami uczestnictwa, niezależnie
od przyczyn.
7. Organizator zastrzega, iż jakość przekazu video oraz audio zależy od przepustowości łącza po stronie uczestnika. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie iamp.clickmeeting.com
8. Z chwilą dokonania rejestracji uczestnik konferencji wyraża zgodę na wykorzystanie jego wizerunku przez Organizatora lub inne osoby na zlecenie Organizatora, w tym zwielokrotnianie wszelkimi technikami, rozpowszechnianie i publikowanie w prasie, broszurach, ulotkach, mediach elektronicznych w związku z organizacją, udziałem, relacjonowaniem przebiegu i dokumentowaniem konferencji w razie takich potrzeb. Jednocześnie uczestnik przyjmuje do wiadomości, że Organizator w tej części jest administratorem danych osobowych i że przysługuje mu prawo wglądu do danych osobowych i ich poprawiania oraz, że podanie tych danych jest dobrowolne ale jest warunkiem udziału w konferencji.
8. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, reklamacji oraz zwrotów prosimy o kontakt: biuro@iamp.com.pl
KONTAKT
Siedziba Komitetu Organizacyjnego:
Zakład Dietetyki i Żywienia Klinicznego
Wydział Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
ul. Mieszka I-go 4B, 15-054 Białystok
tel./fax: (85) 686 53 02
e-mail: zdiet@umb.edu.pl
IAMP Interdyscyplinarna Akademia Medycyny Praktycznej
Zgłoszenia sponsorów przyjmuje:
Organizator wykonawczy, biuro organizacyjne:
Organizator wykonawczy,
biuro organizacyjne:
Zapraszamy na pozostałe konferencje medyczne organizowane przez IAMP - Interdyscyplinarną Akademię Medycyny Praktycznej